نیکی‌نیکی‌، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

نیکی‌...فرشته‌ای روی زمین

یک روزِ آفتابی

1390/3/9 22:58
نویسنده : پریسا
566 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هوا خیلی‌ گرم بود انقد گرم که میشد خیلی‌ راحت بری بیرون و آب بازی کنی‌ چون از اینروزها خیلی‌ کم تو هلند پیش میاد هردفعه که هوا یه ذره گرم میشه مامانیم منو میبره بیرون کناره دریاچه‌ای که نزدیک خونمون هست.

آخه من عشق آب بازی ‌یم چه برسه به اینکه یک عالمه نینیِ دیگه هم اونجا باشن و همه با هم بازی کنیم.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے صبح مامانی رفته بود کلاس زبان،زهر که برگشت بد از اینکه به من نهار داد مایومو تنم کرد و با هم رفتیم کنار دریاچه اولش هیچ کی‌ به جز ما اونجا نبود آخه روز دوشنبهٔ و اول هفته بود و معمولان همهٔ مامان بابا‌ها سر کار هستن ولی‌ بد از نیم ساعت نینی‌های دیگه هم اومدن.مامانی واسعم وسایل شن بازی آورده بود منم با‌هاشون کلی‌ بازی کردم ولی‌ نمیدونم چرا همیشه وسایل شن بازی نینیهای دیگه به نظر من بهتر و قشنگ تر میاد

niniweblog.com

با اینکه خودم یک عالمه وسایل بازی داشتم ولی‌ همرو ول می‌کردم و میرفتم سراغ وسایل اونها ورشون میداشتم و فرار می‌کردمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

که ببرم یه گوشه یواشکی باهاشون بازی کنم که اونا نفهمن بیان از من بگیرنشون ولی‌ نینیا میفهمیدن و دنبالم میکردن خلاصه من میدویدم و یک عالمه نی‌نی دنبالم

niniweblog.com

بعدشم بشرط اینکه اجازه بدن من هم باهاشون بازی کنم بهشون پس میدادم.

niniweblog.com

ولی‌ اگر اونا دست به وسایل من میزدن وااااای یک کاری می‌کردم که پشیمون بشن

niniweblog.com

 

آخه من رو وسایلم خیلی‌ حساسمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے مامانی خیلی‌ به من میگه این کار بدیه ولی‌ چی‌ کار کنم مال خودمه.....ولی‌ آخرش که میخواستیم برگردیم چند تاشونو دادم به خود نینیا که باهاشون بازی کنن اینو گفتم که بدونین خیلی‌ هم خسیس نیستم.

niniweblog.com

بد از اینکه برگشتیم خونه مامانی منو برد هموم که شنهایی که وارد همه جای بدنم شده بود‌و پاک کنه مخصوصاً گوش هام که میشد با شنهاش یه ساختمون رو پی‌ ریزی کرد خلاصه امروز به من خیلی‌ خوش گذشت خدا کنه همیشه اینجا هوا گرم باشه که مامانی منو زود به زود ببره آب بازی.بای بای

پسندها (1)

نظرات (2)

mamane parsa
15 خرداد 90 5:37
Azizami omidwaram hamishe behet khosh begzare boooos
مامـان آتـیـن
24 خرداد 90 22:19
وای وای نیکی جونم چقدر بامزه شن بازی می کنی شیطووووون بلای خوشگلمممممممم بابا هلندی ایول من نمی دونستم دوستای گلمون خارجکین می بوسمتون